Generalforsamling 12. februar

Tirsdag 12. februar holdt vi generalforsamling i Vennesla Næringsforening og i den forbindelse takket vi av Gudmund Sagen som har vært nestleder og styremedlem i Næringsforeningen i 3 år. Gudmund vil fremdeles ha en rådgivende rolle for foreningen, og han går av etter eget ønske. Gudmund har mange jern i ilden, og ny kirke er det han vil bruke mye av sin tid på fremover. Vi takker Gudmund for det fantastiske arbeidet han har lagt ned sammen med oss andre i foreningen gjennom disse tre årene, og så er vi veldig takknemlige for at vi fremdeles kan benytte oss av hans gode og brede kompetanse fremover.

Odd Grønberg skal som mange av dere har fått med seg inn i politikken, det innebærer at Odd trer til siden som leder av foreningen og at vi er så heldige å ha fått med oss Alexander Etsy Jensen som ny styreleder og ny leder av Vennesla Næringsforening. Odd Grønberg vil fremdeles ha verv som styremedlem i foreningen. Alexander kommer inn som et meget godt tilskudd til foreningen, han har god og bred erfaring både fra næringslivet og fra det politiske liv, og senest som gruppeleder av Vennesla Fremskrittsparti.

Vi ser frem til et spennende samarbeide med Alexander, han vil være en styrke inn i foreningen og vil jobbe aktivt for å skape gode rammer for og sammen med våre medlemsbedrifter. Sammen blir vi bedre!