Hvordan kan gode kundeopplevelser motvirke handelslekkasje?

Frokostmøte onsdag 14 oktober!

Kundetilfredsheten er helt avgjørende for hvordan en bedrift utvikler seg. Det er medarbeiderne som er nøkkelen til kundetilfredsheten, for det er jevnt over de som treffer kundene. Medarbeiderne er en konsekvens av hvordan de ledes. Hvordan skaper du stabilt, gode kundeopplevelser gitt disse rammebetingelsene? Foredraget vil gi like viktige innspill til ledere som til medarbeidere og det er 100 % meislet ut fra virkeligheten.
Vennesla Næringsforening og Kjøp i Vennesla har gleden av å i felleskap invitere til frokostmøte 14. oktober. Til dette frokostmøtet kommer Richard Jacobsen for å dele av sin 25 års erfaring som rådgiver og trener for toppledere og medarbeidere – som tror på å skape magiske kundeopplevelser. Han har jobbet tett på merkenavn som Ikea, Jernia og Thon. På dette frokostmøtet deler Richard sine beste verktøy for å skape kundeopplevelser som gir gjennomslag. Enten du skal selge et produkt, en tjeneste, en idé eller organisatorisk endring.

Til daglig jobber han i selskapet In2Win, hvor han gir råd og kurser toppledelsen i detaljhandelen om hva som skal til for å øke salget. Han holder en masse foredrag over hele landet og er en av landets mest erfarne foredragsholder innenfor sitt fagfelt.

Meld deg på her https://www.checkin.no/event/26038/frokostmoete-med-richard-jacobsen

Program; 
Når; Onsdag 14. oktober
Sted; Kalandersalen på Hunsfos Næringspark
Klokken; 07.45 – 09.15
5 min.
Presentasjon av Gumpens Auto Vest AS
5 min. Siste nytt fra kommunen
Foredrag Richard Jacobsen

Vi tar alle forholdsregler i forbindelse med regler for smittervern.

Pris for medlemmer av Vennesla Næringsforening og Kjøp i Vennesla 250,- eks. mva
Pris for ikke medlemmer er 500.- eks. mva.

I samarbeid med Kjøp i Vennesla